Domstad Evenementen
9.0 /10 Trustpilot gebaseerd op 89 reviews
030 214 50 45
Kies uit 250+ groepsuitjes
De scherpste prijzen van Utrecht
Geprezen om service & flexibiliteit
Voeg toe aan favorieten Favoriet Toegevoegd aan favorieten Toegevoegd

Etiquette diner met butler in Utrecht

Info
Reviews
Veelgestelde vragen
Info over het uitje
Reviews
Veelgestelde vragen
Details over dit uitje
Etiquette diner met butler in Utrecht

"Hoe heurt het eigenlijk?" Welkom bij het Etiquette diner van Domstad Evenementen. Samen met onze butler leert u in korte tijd welke sociale vaardigheden u nog een beetje op moet kalefateren als u eerdaags chique gaat dineren. Zeg maar gerust een groepsuitje of bedrijfsuitje voor mensen die niet meer helemaal precies weten hoe het' heurt', zoals Jort Kelder het zo lekker kan zeggen.

Wij nemen u mee naar een gezellige locatie in hartje Utrecht voor een chique 3-gangen diner inclusief alle ins-en-outs over de bijbehorende etiquette en sociale regels. U zou het bijna vergeten in deze tijden van losjes met elkaar omgaan en alles moet kunnen. Soms komt u in een situatie terecht waarin het best handig is om wat formele regels te kennen.

De jarenlange ervaring en het oneindige enthousiasme van uw gastheer zorgt ervoor dat het Etiquette diner niet alleen leerzaam is, maar ook een gezellig bedrijfsfeest of familie-uitje wordt. Hij vertelt u de leukste anekdotes over zijn jaren bij diverse beroemde werkgevers.

U wordt op locatie op een gepaste wijze door de butler ontvangen. Tijdens het arrangement worden onder andere kennismaken met mensen, tafelmanieren, converseren, zakelijke etiquette en hoffelijkheid behandeld.

Ook wordt u zelf aan het werk gezet en getest op uw etiquettevaardigheden! Dit in combinatie met de verhalen van toppers en floppers uit het leven van de butler, zorgt voor een zeer geslaagd uitje!

Na afloop van het diner bent u niet alleen een perfecte tafelgast, maar ontvangt u ook een uniek etiquettecertificaat!

Inclusief:
  • Ervaren butler
  • Locatiehuur Utrecht
  • Uitgebreid 3-gangen diner
  • Te boeken op de door u gewenste dag en tijdstip!

De workshops van Domstad Evenementen kunnen in het Nederlands, maar ook in het Engels worden gehouden.

Afhankelijk van het minimaal aantal deelnemers berekenen wij de minimale prijs voor deze workshop. U kunt altijd voor minder personen boeken als u bereid bent om de minimale prijs te betalen.

Worden de uitjes alleen in de Nederlandse taal verzorgd of ook in andere talen?
Nee, onze gidsen spreken meerdere talen, dus vrijwel alle uitjes, excursies, rondleidingen en arrangementen kunnen ook in diverse talen worden gevolgd.
Onze groep is kleiner dan het minimaal aantal deelnemers, kan ik evengoed deelnemen aan het evenement?
Ja dat kan, omdat wij echter inkopen voor het minimaal aantal deelnemers verzoeken wij u dan wel dit minimum tarief te voldoen. Maar overleg van te voren met ons!
Waar in Domstad starten de arrangementen van Domstad Evenementen?
Veel uitjes starten in de buurt van het Neude of het Domplein, maar dit is volledig afhankelijk van het gekozen arrangement. De medewerkers van Domstad Evenementen zullen u echter op tijd op de hoogte stellen van het juiste vertrekpunt.
Is de door mij gewenste datum beschikbaar?
Via onze systemen kunnen wij direct zien of het door u gewenste arrangement beschikbaar is op de door u opgegeven datum. Als dit zo is, adviseren wij u wel om ook zo spoedig mogelijk te reserveren, om mogelijke teleurstellingen zoveel mogelijk te voorkomen.
Hoe laat beginnen de uitjes van Domstad Evenementen eigenlijk?
Dat bepaalt u zelf! Uiteraard deels afhankelijk van het gekozen arrangement, maar in principe beginnen de evenementen wanneer ù dat wilt!
Kunnen we ook aansluiten bij rondleidingen of workshops van andere groepen?
Nee, dat kan helaas niet. Domstad Evenementen organiseert uitjes en arrangementen alleen voor groepen, volledig aangepast aan specifieke wensen. Om die reden kunnen geen anderen aan de arrangementen deelnemen.
Gaan de uitjes ook door als het weer wat tegen zit?
Jazeker! Ook als het regent gaan we gewoon de stad in! We kunnen eventueel regenponcho’s en paraplu’s regelen en even langer blijven hangen in een kroeg. Domstad is ook prachtig als het minder mooi weer is, geloof ons maar!
Hoe komen wij van punt a naar b?
De gidsen van Domstad Evenementen kunnen u begeleiden van het ene punt naar het andere (tenzij dit over een afstand van bijvoorbeeld 100 meter is..). Maar u ontvangt in ieder geval altijd een routebeschrijving van ons, zodat u weet waar u verwacht wordt.
Zijn de bedrijfsuitjes en arrangementen van Domstad Evenementen fiscaal aftrekbaar?
In het algemeen zijn alle kosten voor een bedrijfsuitje fiscaal aftrekbaar, maar uiteraard alleen als deze kosten volgens de belastingdienst redelijk zijn. Tevens stelt de fiscus dat 75% van het personeel deel moet kunnen nemen aan het evenement. Deze 75% mag echter ook bepaald worden op basis van een bepaald onderdeel of afdeling van het bedrijf.
Kunnen jullie ons een brochure en prijslijst sturen?
Domstad Evenementen maakt geen gebruik van brochures of prijslijsten. Wij betrekken u graag bij het samenstellen van het ideale arrangement. Op maat gesneden uitjes, weet u wel? Daardoor kunnen wij geen vaste tarieven vermelden, alles is immers afhankelijk van uw wensen en ideeën! We maken graag een persoonlijke offerte voor u, waarin al uw keuzes zoveel mogelijk zullen worden opgenomen.
Hoe ver van tevoren moeten we ons op maat gesneden uitje betalen?
Wij zenden u ruim van tevoren een factuur, deze dient maximaal 14 dagen na ontvangst van de factuur te zijn voldaan.

Om deze video te kunnen zien, moet je statistieken en marketing cookies accepteren.

Zet alle cookies aan