030 214 50 45
Kies uit 250+ groepsuitjes
De scherpste prijzen van Utrecht
Geprezen om service & flexibiliteit
Voeg toe aan favorieten Favoriet Toegevoegd aan favorieten Toegevoegd

Karaoke Party in Utrecht

Info
Reviews
Veelgestelde vragen
Info over het uitje
Reviews
Veelgestelde vragen
Details over dit uitje
Karaoke Party in Utrecht

Domstad Evenementen neemt u voor de Karaoke Party mee naar een locatie in hartje Utrecht om uw vrienden, familie of collega's van een muzikale noot te voorzien.

U wordt ontvangen met een heerlijk glas bubbelss Vervolgens doet uw gezelschap mee aan de Singing Bee Contest, zodat u eindelijk eens kunt laten zien wat voor talent u in huis heeft.

Even de zangstem los maken en meezingen op leuke hits, een beetje uw eigen X-factor bepalen onder het genot van een lekkere cocktail en onder begeleiding van een professionele DJ tijdens onze Karaoke Party!

Tussen de bedrijven door laten wij een fotograaf leuke kiekjes nemen van uw evenement. Kunt u thuis de party nog eens stilletjes herbeleven! Bel onze medewerkers met uw eigen speciale wensen om van uw Karaoke Party in Utrecht een unieke gebeurtenis te maken!

Inclusief:
  • Ontvangst met bubbels
  • DJ
  • Onbeperkt drankjes uit de Hollandse bar gedurende 4 uur
  • Buffet
  • Borrelhapjes
  • Karaokeset
  • Singing Bee contest inclusief prijsuitreiking
  • Fotograaf
  • Toplocatie

Optioneel:

- Presentatie duo als typetjes
- Optreden zanger/ zangeres (alle genres mogelijk)

De prijs is gebaseerd op onze vaste feestlocatie in het centrum van de stad.

Reservering voor kleinere groepen:

Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers voor dit themafeest? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!

Worden de uitjes alleen in de Nederlandse taal verzorgd of ook in andere talen?
Nee, onze gidsen spreken meerdere talen, dus vrijwel alle uitjes, excursies, rondleidingen en arrangementen kunnen ook in diverse talen worden gevolgd.
Onze groep is kleiner dan het minimaal aantal deelnemers, kan ik evengoed deelnemen aan het evenement?
Ja dat kan, omdat wij echter inkopen voor het minimaal aantal deelnemers verzoeken wij u dan wel dit minimum tarief te voldoen. Maar overleg van te voren met ons!
Waar in Domstad starten de arrangementen van Domstad Evenementen?
Veel uitjes starten in de buurt van het Neude of het Domplein, maar dit is volledig afhankelijk van het gekozen arrangement. De medewerkers van Domstad Evenementen zullen u echter op tijd op de hoogte stellen van het juiste vertrekpunt.
Is de door mij gewenste datum beschikbaar?
Via onze systemen kunnen wij direct zien of het door u gewenste arrangement beschikbaar is op de door u opgegeven datum. Als dit zo is, adviseren wij u wel om ook zo spoedig mogelijk te reserveren, om mogelijke teleurstellingen zoveel mogelijk te voorkomen.
Hoe laat beginnen de uitjes van Domstad Evenementen eigenlijk?
Dat bepaalt u zelf! Uiteraard deels afhankelijk van het gekozen arrangement, maar in principe beginnen de evenementen wanneer ù dat wilt!
Kunnen we ook aansluiten bij rondleidingen of workshops van andere groepen?
Nee, dat kan helaas niet. Domstad Evenementen organiseert uitjes en arrangementen alleen voor groepen, volledig aangepast aan specifieke wensen. Om die reden kunnen geen anderen aan de arrangementen deelnemen.
Gaan de uitjes ook door als het weer wat tegen zit?
Jazeker! Ook als het regent gaan we gewoon de stad in! We kunnen eventueel regenponcho’s en paraplu’s regelen en even langer blijven hangen in een kroeg. Domstad is ook prachtig als het minder mooi weer is, geloof ons maar!
Hoe komen wij van punt a naar b?
De gidsen van Domstad Evenementen kunnen u begeleiden van het ene punt naar het andere (tenzij dit over een afstand van bijvoorbeeld 100 meter is..). Maar u ontvangt in ieder geval altijd een routebeschrijving van ons, zodat u weet waar u verwacht wordt.
Zijn de bedrijfsuitjes en arrangementen van Domstad Evenementen fiscaal aftrekbaar?
In het algemeen zijn alle kosten voor een bedrijfsuitje fiscaal aftrekbaar, maar uiteraard alleen als deze kosten volgens de belastingdienst redelijk zijn. Tevens stelt de fiscus dat 75% van het personeel deel moet kunnen nemen aan het evenement. Deze 75% mag echter ook bepaald worden op basis van een bepaald onderdeel of afdeling van het bedrijf.
Kunnen jullie ons een brochure en prijslijst sturen?
Domstad Evenementen maakt geen gebruik van brochures of prijslijsten. Wij betrekken u graag bij het samenstellen van het ideale arrangement. Op maat gesneden uitjes, weet u wel? Daardoor kunnen wij geen vaste tarieven vermelden, alles is immers afhankelijk van uw wensen en ideeën! We maken graag een persoonlijke offerte voor u, waarin al uw keuzes zoveel mogelijk zullen worden opgenomen.
Hoe ver van tevoren moeten we ons op maat gesneden uitje betalen?
Wij zenden u ruim van tevoren een factuur, deze dient maximaal 14 dagen na ontvangst van de factuur te zijn voldaan.
Gerelateerde categorieën

Om deze video te kunnen zien, moet je statistieken en marketing cookies accepteren.

Zet alle cookies aan