030 214 50 45
Kies uit 250+ groepsuitjes
De scherpste prijzen van Utrecht
Geprezen om service & flexibiliteit
Voeg toe aan favorieten Favoriet Toegevoegd aan favorieten Toegevoegd

Get the Picture fotopuzzeltocht in Utrecht

Info
Reviews
Veelgestelde vragen
Info over het uitje
Reviews
Veelgestelde vragen
Details over dit uitje
Get the Picture fotopuzzeltocht in Utrecht

In de Get the Picture puzzeltocht van Domstad Evenementen gaat u in teams op weg door Utrecht met een camera, om diverse foto-opdrachten te visualiseren.

De binnenstad staat bekend om zijn vele fotogenieke monumenten. En dan hebben we het niet alleen over de Dom natuurlijk! Voordat we beginnen zorgen onze enthousiaste begeleiders ervoor, dat u alles begrijpt en u klaar staat voor deze kunstzinnige puzzeltocht vol ontdekkingen!

Er zijn natuurlijk altijd bonuspunten te verdienen! Misschien een grappige foto van Henk Westbroek of een foto van de burgemeester, het kan allemaal tijdens deze ontdekkingsreis door de binnenstad! Vanaf het startpunt loopt u de route en zorgt u ervoor dat u alle opdrachten zo professioneel mogelijk vast legt op beeld. We loodsen u over de Nieuwe- en Oudegracht zodat u de stad in detail leert kennen.

Onze jury gaat bij terugkomst uw foto´s beoordelen en kijkt of de opdrachten er niet met een 'Jantje van Utrecht' vanaf zijn gebracht. De winnaars worden in het zonnetje gezet en ontvangen de hoofdprijs. Nu wordt het tijd voor een afsluitend drankje! Na afloop krijgt u een CD met de foto´s mee naar huis! Veel plezier!

Inclusief:
  • Perfecte prijs voor het winnende team
  • Enthousiaste begeleiding
  • 1 drankje per persoon
  • Een camera voor elk team
  • Locatie centrum Utrecht
  • Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

Afhankelijk van het minimaal aantal deelnemers berekenen wij de minimale prijs voor dit evenement. U kunt altijd voor minder personen boeken als u bereid bent om de minimale prijs te betalen.

Worden de uitjes alleen in de Nederlandse taal verzorgd of ook in andere talen?
Nee, onze gidsen spreken meerdere talen, dus vrijwel alle uitjes, excursies, rondleidingen en arrangementen kunnen ook in diverse talen worden gevolgd.
Onze groep is kleiner dan het minimaal aantal deelnemers, kan ik evengoed deelnemen aan het evenement?
Ja dat kan, omdat wij echter inkopen voor het minimaal aantal deelnemers verzoeken wij u dan wel dit minimum tarief te voldoen. Maar overleg van te voren met ons!
Waar in Domstad starten de arrangementen van Domstad Evenementen?
Veel uitjes starten in de buurt van het Neude of het Domplein, maar dit is volledig afhankelijk van het gekozen arrangement. De medewerkers van Domstad Evenementen zullen u echter op tijd op de hoogte stellen van het juiste vertrekpunt.
Is de door mij gewenste datum beschikbaar?
Via onze systemen kunnen wij direct zien of het door u gewenste arrangement beschikbaar is op de door u opgegeven datum. Als dit zo is, adviseren wij u wel om ook zo spoedig mogelijk te reserveren, om mogelijke teleurstellingen zoveel mogelijk te voorkomen.
Hoe laat beginnen de uitjes van Domstad Evenementen eigenlijk?
Dat bepaalt u zelf! Uiteraard deels afhankelijk van het gekozen arrangement, maar in principe beginnen de evenementen wanneer ù dat wilt!
Kunnen we ook aansluiten bij rondleidingen of workshops van andere groepen?
Nee, dat kan helaas niet. Domstad Evenementen organiseert uitjes en arrangementen alleen voor groepen, volledig aangepast aan specifieke wensen. Om die reden kunnen geen anderen aan de arrangementen deelnemen.
Gaan de uitjes ook door als het weer wat tegen zit?
Jazeker! Ook als het regent gaan we gewoon de stad in! We kunnen eventueel regenponcho’s en paraplu’s regelen en even langer blijven hangen in een kroeg. Domstad is ook prachtig als het minder mooi weer is, geloof ons maar!
Hoe komen wij van punt a naar b?
De gidsen van Domstad Evenementen kunnen u begeleiden van het ene punt naar het andere (tenzij dit over een afstand van bijvoorbeeld 100 meter is..). Maar u ontvangt in ieder geval altijd een routebeschrijving van ons, zodat u weet waar u verwacht wordt.
Zijn de bedrijfsuitjes en arrangementen van Domstad Evenementen fiscaal aftrekbaar?
In het algemeen zijn alle kosten voor een bedrijfsuitje fiscaal aftrekbaar, maar uiteraard alleen als deze kosten volgens de belastingdienst redelijk zijn. Tevens stelt de fiscus dat 75% van het personeel deel moet kunnen nemen aan het evenement. Deze 75% mag echter ook bepaald worden op basis van een bepaald onderdeel of afdeling van het bedrijf.
Kunnen jullie ons een brochure en prijslijst sturen?
Domstad Evenementen maakt geen gebruik van brochures of prijslijsten. Wij betrekken u graag bij het samenstellen van het ideale arrangement. Op maat gesneden uitjes, weet u wel? Daardoor kunnen wij geen vaste tarieven vermelden, alles is immers afhankelijk van uw wensen en ideeën! We maken graag een persoonlijke offerte voor u, waarin al uw keuzes zoveel mogelijk zullen worden opgenomen.
Hoe ver van tevoren moeten we ons op maat gesneden uitje betalen?
Wij zenden u ruim van tevoren een factuur, deze dient maximaal 14 dagen na ontvangst van de factuur te zijn voldaan.

Om deze video te kunnen zien, moet je statistieken en marketing cookies accepteren.

Zet alle cookies aan